Srpen 2010

*29.-31.8.*

31. srpna 2010 v 13:15 | Lucinka |  Diary
Ahojky zlata MoE =)
na takže v neděli, jsem byla s kámošema na jedný takový zábavě, či co to bylo =D No, ale musím uznat, že to tam bylo fakt perfektní... Teda ze začátku to tak nevypadala, jelikož mi nechtěli nic najejt, prej si mám dát colu... No nepochopitelný... Až se mě zastal jeden takovej kluk a domluvil to s ním, takže mi pak normálně nalejvali =) =) Ale jinak luXusní... Njn, copak já =)... Včera jako musím uznat taky fajn den... Dopoledne jsem pořádně uklidila v pokojíku, atd =) ... Odpoledne jsme měly jít s Katushkou do Stop Shopu, ale pak se ukázalo, že Káťa nemá prachy a tak se nikam nešlo, ale alespoň jsme pokecaly... Na zpáteční cestě jsme se ještě stavily za Maňulkou... Rozloučily jsme se s ní, jelikož nám dneska odjela do Brna na intr...=/ Jako bude mi hrozně chybět... A večer jsem si psala s jedním kámošem a musím uznat, že fakt hrozně fajn =) =* Ooo jé =) A dneska, chystání do školy... Dokončování úklidu, atd, atd...=) A večer možná ven s tím kámošem co jsem si psala, ale to se ještě uvidí...=) A zejtra do školy... Ooo néé, mě se tam tak nechce... Njn, co s tím nadělám...=) Nic no, jako vždy =) ...
Tak papa =)

Diplomek za Bleskovku č.29

31. srpna 2010 v 12:36 | Lucinka |  Diplomy
Díky moc Katushko, je LuXXusní...=)

Kusovka °9.2°

31. srpna 2010 v 9:31 | Lucinka |  Kusovky
I  you

Hitparáda Diamond Music

30. srpna 2010 v 16:37 | Lucinka
Ahojky všici,
tak mě napadlo, tu udělat takovou jakože hitparádu týdne, kterou jsem pojmenovala Diamond Music...
No a něco o ní: První týden sem dám 10 písniček. Každá písnička může v hitparádě zůstat maximálně 5 týdnů. Každý další týden pak budu přidávat jen 4 novinky, které hlasováním můžete dostat do žebříčku.
A jak se bude hlasovat? Uplně jednoduše =) Každý den můžete dát jeden hlas vaší písničce a to tak, že do komentářů příslušného kola hitparády, jen napíšete název té písničky pro kterou hlasujete... Doufám, že to chápete =) Hlasovat může kdokoliv...!
A ještě něco: Affs musí dát minimálně jeden hlas v každém kole... Myslím, že to není tak strašný =)apapa =)
První kolo co n

Bleskovka °č.2°

30. srpna 2010 v 9:20 | Lucinka |  Bleskovky
Ahojky...
tak je tu po delší době další Bleskovka...

1°Přezdívka, blog
2°Tvoje 3 nejoblíbenější věci
3°žirafa x kočka
4°street dance x show dance
5°kalhoty x sukně
6°Tvůj nejoblíbenější film
7°Hlásni mi prosím nahoře v odkazech...=)

Diplomek bude společnej...
Papa

Kusovka °9.1°

29. srpna 2010 v 18:58 | Lucinka |  Kusovky
Cute...=)

*29.8.*

29. srpna 2010 v 18:57 | Lucinka |  Diary
Ahojky pusy =)
no, takže dneska myslím takovej celkem normalní den... Dopoledne jsem byla se ségrou na nákupu a pak chvíle uklízení, jelikož byl v pokojíku hroznej dordel a pak huráá na notebook =) Jako nějak mi začíná připadat, že jsem na něm začala bejt závislá =) Njn =) A odpoledne za babičkou... Jako celkem dost otrava... No jo, jak jinak =) ...  A teď večer? No co jinýho než zapít konec prázdnin =) Jedu totiž s Honzem a ještě s Vítkem na jednu zábavu... Jako těšení největší =) Si to nejvíc užijem =)
Tak páá a užívej konec posledního prázdninového víkendu =**

Kusovka °9.0°

29. srpna 2010 v 13:17 | Lucinka |  Kusovky
Škoda, že už léto končí =/

Kusovka °8.9°

28. srpna 2010 v 18:38 | Lucinka |  Kusovky
Kiss...=**

1.kolo SONB

28. srpna 2010 v 16:51 | Lucinka |  SONB
Ahojky...
tak je tu 1.kolo SONB...
Hlasy si shánějte do 4.9.
Prvnímu co si písne dám hlas...=)

Soutěžící clicCck c.č.

Dovolená 2010

28. srpna 2010 v 16:24 | Lucinka |  Píši...
Ahojky pusy MoE...=)
tak jak jste si asi všimli z předchozího článku, jsem se vrátila z dovolené...

Na dovolené jsem byla v Beskydech... Jako prvně jsem myslela, že pojedem někam na Slovensko, ale nakonec se z toho vyklubaly Beskydy... Bylo to tam, ale náhodou super, sice skoro každý den tůra, ale jinak super =).

První den, když jsme tam přijeli, tak už byly skoro čtyři hodiny, takže jsme žádný výlet díky bohu nestihli... Akorát jsme vybalovali a vybalovali batohy, jako těch věcí bylo fakt hrozně moc, mě přišlo jak kdyby jsme se stěhovali, ale jinak fajn...=)
Druhý den dopoledne jsme zajeli akorát do města nakoupit... A odpoledne huráá do kopce =) A to na Bílou Horu, jako musím uznat, že to ani nějak moc do kopce nebylo, ale nahoře jsem si to vynahradila...=) Nahoře byla totiž rozhledna a my museli jít na ní... To bylo schodů, no prostě nehorázný, ale vyšla jsem je. A nahoře, jako fakt LuXusní výhled na Ostravu...=) Při cestě na chatu ještě hurá na zmrzku =) Mmmm...=)
Třetí den taková jakože celodenní tůra, na nějaký Velký Javorník... Ale musím uznat, že to taky nebylo nějak nejhorší, čekala jsem to horší...=) Njn, jsem divná...=)
Čtvrtý den takovej jakože oddychovej... Šli jsme se podívat do nějakýho skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm... Jako fakt pěkný... Pak hurá na zmrzku a na chatu na oběd... Odpoledne pak na koupák, jak nejlepší...=) =)
Pátý den další celodenní tůra a do na Radhošť... Teda kousek jsme se vezli lanovku, ale jinak celkem záhul... Po cestě jsem viděli Radegast, jako celkem pěkný... A huráá dál na Radhošť, jako znovu musím uznat, že tam byl kráásnej výhled... A pak šup dolů. Teda musím říct, že se mi chodí líp nahoru, když jdu dolů, tak jsem vždycky taková setřepaná =) =) =) =)... A pak na benzínku pro ledňáky... Eeeej...=)
No a šestý den pohodička... Byli jsme ve Štramberku... Tak jsme se podívali na nějakej hrad Trůba, pak na nějakou expozici Aqua Tera, atd... Pak znovu na zmrzku =) Mňamm a jelikož jsem byla nějaká nenažraná, tak jsem si ještě dala velkou ledovou tříšť... Mmmm...=)
A dneska akorát pořádně všechno zbalit a huráá domů...

Pááá =**

Jsem zpět...

28. srpna 2010 v 15:21 | Lucinka |  Píši...
Ahojky zlatíčka...=)
tak jsem se právě vrátila z dovolené... Jako úpe nejlepší... článek o dovolené za chvíli...=)
Takže se konečně můžu plně věnovat blogu, jelikož prázdniny jsou už u konce a já už nikam na dýl neodjíždím, tak tu budu každý den... Supééér...=) Teď půjdu oběhnout Affs a pak se hned pustím do článku o dovolené...=)