Jídlo pro zdravou pleť.

24. června 2013 v 14:09 | Lucy Blondinette |  Healthy

cvičení
+
spánek
+
výživa

Kombinace (a dostatek) těchto tří věcí Vám přinese nejen zlepšení zdraví, ale také celkového stavu pleti.


cvičení: Cvičení dělá s naším tělem zázraky. Mimo jiné odplavuje z těla toxiny a olejové zbytky, které způsobují póry, skvrny a poškození pleti.


spánek: Spánek nechává naše tělo zotavit se ze stresu, dodává energii. Tělo produkuje během spánku růstové hormony a pokud spánek zanedbáváme, zhoršuje se nám stav kostí, svalů, chrupavek a tkání, tedy samozřejmě i pleti.


výživa: Jídlo je stavební jednotka pro naše těla, aby rostla, rozvíjela se a spravovala. Zdravá jídla rostlinného původu nám poskytují energii a správnou výživu, kterou naše těla potřebují.Pokud jim tedy neposkytujeme zdravou výživu, naše buňky hladoví a nemohou fungovat tak jak mají.

---

MANDLE
Mandle jsou plny vitamínu E, antioxidantu, který bojuje proti poškození sluncem. Ořechy nám také pomáhají udržovat si zdravou váhu.


CHIA SEMÍNKA
Jsou bohatá na omega 3 esenciální mastné kyseliny, které zjemňují vrásky a pomáhají pleti zůstat hydratovaná a pružná.


RAJČATA
Lykopen, sloučenina, která dodává rajčatům jejich bohatou barvu, je silný antioxidant, který pomáhá tělo chránit před negativními vlivy UV záření.


VODNÍ MELOUN
Je úžasným zdrojem hydratace pleti a také obsahuje lykopen.


SLADKÉ BRAMBORY (batáty)
Jsou plny karotenoidů a vitamínu C, který zvyšuje produkci kolagenu. Kolagen dodává pleti sílu, pružnost a pevnost.


CITRUSY
Jsou dalším výborným zdrojem vitamínu C, který také bojuje například proti zánětům.


PAPRIKY
Červená paprika obsahuje více vitamínu C než pomeranč a také obrovské množství antioxidantů. Pálivější papriky obsahují kapsaicin, sloučeninu, která zlepšuje krevní oběh a uvolňování toxinů z těla.


ŠPENÁT
Je velmi bohatý na kyselinu listovou, vitamín B, který pomáhá při opravě DNA a může snížit risk rakoviny kůže. Zelenina jako je špenát, kale, listy pampelišky, brokolice, chřest,..jsou bohaté na vitamín A, železo a vitamín K.


SLUNEČNICOVÁ SEMÍNKA
tato semínka jsou bohatá na selen, který zmírňuje vrásky, udržuje pleť mladou a vyhlazuje ji a také se jedná o antioxidant.


SEZAMOVÁ SEMÍNKA
Obsahují zinek, o kterém je velmi dobře známo, že pomáhá proti akné a nedokonalostem pleti.


MRKVE
Jsou plny provitamínu A, B, C, E, H a mnoha dalších tělu velmi prospěšných látek (zinek, železo, draslík,..)


TMAVÁ ČOKOLÁDA
Kvalitní hořká čokoláda obsahuje řadu antioxidantů


JAHODY
Další ovoce velmi bohaté na vitamín C


BORŮVKY
Jsou plné hořčůku, železa, zinku, dále vitamínů C, B a mnoha dalších prospěšných látek

JABLKA
Obsahují antioxidant quercetin, který pomáhá pleť chránit před poškozením sluncem.


a čemu se vyhnout?
kouření
dlouhému pobytu na slunci
bílému cukru
kofeinu
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Džejní | Web | 25. června 2013 v 16:26 | Reagovat

po tomto clanku mam uplne najvacsiu chut na vodny melon a jahody, mnam ♥. je fajn vediet, ze nie su len dobre, ale aj zdraviu prospesne :)

2 Sonia | Web | 25. června 2013 v 17:39 | Reagovat

skvělý článek:) asi začnu něco z toho jíst:D

3 Michelle and Susan ♥ | E-mail | Web | 26. června 2013 v 17:20 | Reagovat

No, měla bych se nad sebou zamyslet a něco z toho začít jíst :D

4 Dollie | Web | 26. června 2013 v 19:29 | Reagovat

jednoducho povedané treba jesť všetku možnú zeleninu a ovocie v každom je niečo dobré pre náš organizmus :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama