Healthy

Domácí müsli

15. června 2014 v 11:31 | Lucy Blondinette
Nechme v regálu přeslazené, spečené a na pohled krásné müsli, a pojďme si společně udělat vlastní a zdravé müsli. Je to úplně jednoduché a nová chuť vás určitě nadchne.

Eat clean

29. května 2014 v 11:26 | Lucy Blondinette
Základy clean eating
Pokusila jsem se pro vás sepsat pár rad do začátků, tak snad vám článek bude nápomocný.

Jíst "clean" není nic těžkého. Celé je to jen o jedení toho správného typu a množství jídla a také o vaši motivaci, což je asi ta nejtěžší část. Jakmile zvládnete základy, můžete se zaměřit například na snižování váhy nebo přibírání svalů.


It is not a diet, it is a lifestyle.

29. ledna 2014 v 15:20 | Lucy Blondinette
Ne, neměním zaměření blogu na fitness, prvně jsem si říkala, jestli mám vůbec takový článek psát, ale nakonec jsem si řekla proč ne, určitě se najde někdo (aspoň v to doufám), kdo si ho přečte. Předem upozorňuji, že nejsem žádný výživový poradce ani nic takového, jen mě toto téma zajímá, tak proto tento článek.




Není to dieta, je to životní styl!
Je to tak, pokud jde o vaše tělo, mluvíme o něčem, co vám vydrží na celý život. Proto jestli máte konkrétní představy o vašem těle, budete se tomu muset přizpůsobit permanentně. Dvoutýdenní hladovka, měsíční pojídání jablek nebo celoroční konzumace polévek vám rozhodně ke zdraví nepomůžou...

S jídlem je to pomalu na samostatný článek, ale až si zase budete připravovat oběd, zkuste myslet na tohle -> clean eating. Clean eating víceméně znamená jíst potraviny co nejblíže jejich přirozenému stavu. To logicky bude mnohem zdravější, než jakkoli zpracované a chemicky dochucené jídlo... Jak jsem říkala na začátku, tohle by neměla být dieta. Jídlo by vám naopak mělo chutnat a mělo by vám dělat radost! Vyhněte se všemu předpřipravenému, bílému pečivu - které vám nedodá žádné živiny, jen sníte spousty zbytečných kalorií a za chvilku budete mít zase hlad. Důležité je také jíst hodně, protože pokud vaše tělo bude hladovět, nebude spalovat tuky a energii si bude brát ze svalů. A navíc hladověním zpomalujete metabolismus, což rozhodně nechcete. Doporučuji začít rovnou pořádnou snídaní!

Voda, čaj, voda - zapomeňte na všechny slazené vody, limonády a hlavně se rozlučte s alkoholem. Naopak u sebe vždy noste čistou vodu, nebo neslazený zelený čaj.

Cvičení - nemyslete si, že to nemá žádný nebo né moc velký význam, především, když je to vlastně 20% úspěchu a že se na něj teda vyprdnete. Díky pohybu na sobě změny zpozorujete mnohem rychleji, a to už je jiná, ne? Rozlišují se hlavně dvě důležité kategorie - kardio cvičení a posilování. Představte si třeba špíček na břiše. Díky kardiu - běhání, plavání, tancování... se zbavíte přebytečných tuků a posilováním bříško vytvarujete. Rozhodně tedy pro krásné bříško nestačí udělat 12365648 sedů lehů denně, ale nejdříve se musíte zbavit těch nashromážděných tuků - to jsme zpátky u jídelníčku a kardia. Aha! Existuje spousta různých programů, ale já můžu doporučit třeba cvičení od Jillian Michaels. Ona vás prostě donutí a věřím, že si ji zamilujete ;)! Začněte s 30 days shred ( stáhnete na uloz.to ), kde cvičíte každý den 30 minut - prvních 10 dní level 1, dalších 10 dní level 2 a posledních 10 dní level 3. Půlhodinku denně si najde každý a věřte mi, že rozhodně uvidíte změny.

Stress - no stress! Většina problémů s postavou začíná právě ve vaší hlavě. Proto ještě než začnete přemýšlet o tom, že konečně změníte svůj životní styl, zamyslete se nad tím, co vás trápí. Většinou to stejně dříve nebo později vyplave na povrch.

Motivace - největší motivací by pro vás mělo být to, jak moc chcete změnu. Pokud tohle chtít nebudete, půjde to těžko. Ale jsou tu i další motivace jako třeba o číslo menší džíny, hezké sportovní oblečení, plavky.. určitě už si něco vymyslíte!

Váha není vše - přestaňte se vážit každých pět minut a zkuste to třeba každý týden. Ještě lépe ale uděláte, když se místo váhy zaměříte na centimetry - o ty nám jde především! Svalová hmota je totiž těžsí než tuky, proto když spálíte tuky a začnete posilovat, může se stát, že trochu přiberete na váze.

Je to zábava! - hlavní je, aby vás to bavilo. Dejte šanci Jillian, nevzdávejte to hned, ale pokud docvičíte level 1 a budete otrávení (to, že se na další cvičení netěšíte, protože vás bolí celé tělo není ten případ! :D ), zkuste najít jiný sport, který vás bude bavit, možností je opravdu hodně!


Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil, přeji vám krásné zítřejší vysvědčení a i zbytek tohoto týdne!
Mějte se krásně! :)

Raw brownies s čoko krémem

22. října 2013 v 17:02 | Lucy Blondinette
Co si budeme povídat. Brownies, to je vlastně čokoláda, kterou miluje snad každý. Je to tenoučká vrstva něčeho vynikajícího, co zvládne nejen snís, ale i úpéct doslova každý! Tento recept je navíc obohacen o množství oříšků, které to krásně ozvláštní. A pokud se vám zdá, že v receptu něco chybí, jako třeba mléko, vajíčka nebo tak něco, tak je to proto, že tento recept je jedním z veganských, ale velice chutných receptů, který si určitě zamiluje každý...
Tak s chutí do toho :)

Recept click c.č.

Jídlo pro zdravou pleť.

24. června 2013 v 14:09 | Lucy Blondinette

cvičení
+
spánek
+
výživa

Kombinace (a dostatek) těchto tří věcí Vám přinese nejen zlepšení zdraví, ale také celkového stavu pleti.

50 důvodů, proč jít cvičit právě teď!

11. května 2013 v 20:07 | Lucy Blondinette
Cvičení je dobrá věc, to je všeobecně známý fakt, navíc když se blíží období léta a prázdnin. Pokud si říkáte, že už je pozdě, začít něco dělat s postavou, aby trochu vypadala do léta, tak jste na omylu. Ještě stále je čas! A proto tu pro vás mám 50 důvodů, proč jít cvičit právě teď! Doufám, že to aspoň některé z vás motivuje k tomu začít cvičit, stejně jako mě ;)

Více - click c.č.
 
 

Reklama